Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

El Heraldo

Δημοσιευτηκε τη Δευτερα ενα αρθρο με αφορμη τις  συνεντευξεις που δωσαμε εγω και ενας Γαλλος Ερασμιτης (ο Αntoin..) στην εφημεριδα της πολης El Heraldo,el mundo de Soria. Ειχε πλακα οσο το σκεφτομαι η ολη διαδικασια.. Ολοι οσοι ξερουν τι μου εχει συμβει απο τοτε που πατησα εδω (για την ακριβεια οσοι ξερουν τι δεν μου εχει συμβει ακομα...) θεωρουν οτι βλεπω τοσο την πολη οσο και την εμπειρια του προγραμματος σαν ο,τι χειροτερο μου εχει συμβει, μια διαδικασια συνωμοσιας που σκοπο εχει να με βγαλει νοκ αουτ. Δεν θα ξεχασω το βλεμμα της Υπευθυνου Δημοσιων σχεσεων του πανεπιστημιου που μας συνοδευσε στα γραφεια της εφημεριδας οταν με ακουγε να λεω τοσα καλα πραγματα για την πολη. Περα απο την πλακα, μου λειπει η πολη μου δεν λεω...δεν μπορω ομως να μην αναγνωρισω οτι ζω σε μια πολη, καθαρη, οργανωμενη, πολιτισμενη οπου οι ανθρωποι δειχνουν να απολαμβανουν τη ζωη τους. Μονο που δεν ταιριαζει στο δικο μου χαρακτηρα...εκτος απο το rio Duero που κατεβαινω για να χαζευω το ποταμι που οπως καθε ποταμι δεν γυριζει πισω.. Και οπως χαρακτηριστικα ειπα σημερα σε μια φιλη μου...Θα στειλω τη μαμα μου εδω οταν γερασει , για να χαιρεται οπως και οι παμπολλοι ηλικιωμενοι στην πολη μας την 3η ηλικια της με προγραμματα γυμναστικης, ψυχαγωγιας και εκπτωσεις στα καταστηματα! Εκτος των αλλων θα αποκτησει και την υπερφυσικη δραστηριοτητα των υπολοιπων γερακων και γιαγιαδων να ισοροπει στο χιονι με ευκολια πατινερ της Σοβιετικης Ενωσης! Πραγματικα συγκλονιστικο θεαμα!!!! Κλεινω με κατι που νομιζω οτι συνοπτικα εκφραζει ολα οσα νιωθω για αυτη την εμπειρια: Ηρθα εδω με σκοπο να εξελιχθω σαν ανθρωπος, να βελτιωθω και να διευρυνω τους οριζοντες μου,μπορει να μην γινεται με τον πλεον ανωδυνο τροπο...γινεται ομως! Οποτε δεν μπορω παρα να δηλωσω τουλαχιστον ικανοποιημενη που πετυχα τον σκοπο μου..https://seguro.heraldo.es/pdfs/visorsoria.html?pagina=4&cuaderno=PRI&fecha=20110110

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου