Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Atenistas

Γερο χαστουκι σε οσους συνηθιζουν να περιμενουν απο τους αλλους τις δρασεις για την ιδια τους την πολη με αυτοδιαχειριζομενα παρκα(αμφιβολου καθαροτητας ως προς τον κοσμο και ιδεολογιας) και ταχα μου δηθεν εναλλακτικες δρασεις!Ο λογος για τους atenistas την ομαδα που φτιαχτηκε απο ανθρωπους που οπως ειναι σαφες αγαπουν την Αθηνα,την πολη τους.Ο καθενας για δικους του λογους,με κοινες αναγκες ομως..τις αυτονοητες...Καθαριοτητα ,σεβασμο,αισθητικη.Μονο που αντι να περιμενουν απο την "πολιτεια" ή καποιον αλλον "φορεα" να κανει αυτο που υπο αλλες συνθηκες ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ,παιρνουν τα γαντια στα χερια τους αντι για τον νομο η τα οπλα!Οι δρασεις τους ποικιλλες ως τωρα.Σημανση σε οδηγους που με τα οχηματα τους εμποδιζουν την κινηση των πεζων για γνωση και συμμοφωση,καθαριοτητα στο κεντρο της Αθηνας,σε στενακια που τωρα φοβουνται να περασουν κ οι πιο θαραλεοι και η τελευταια τους την Κυριακη που μας περασε.Μαζευτηκαν λοιπον σε δυο εγκαταλελειμενα οικοπεδα στην οδο Ασωματων και κυριολεκτικα αλλαξαν το τοπιο.Συγκεντρωσαν σκουπιδια,διαμορφωσαν ομορφα το χωρο με τα υλικα που ηδη υπηρχαν και εδωσαν την δικη τους εικονα για το πως φανταζονται την πολη τους!Οπως συνηθιζεται με την πλειοψηφια των ομαδων στην Αθηνα που διεκδικουν το δικαιωμα τους για ελευθερους χωρους στην ειμαι σιγουρη οτι απο καποιον,καπου,συντομα θα ακουσω οτι ειναι δηθεν και οτι απαρτιζεται απο ανθρωπους που σκοπευουν μονο στη δημοσιοτητα και την αναγνωριση...Η διαφορα ομως εδω κ η δικη μου απαντηση ειναι ακομα κι αν ειναι ετσι ποσως με ενδιαφερει τη στιγμη που ο αλλος αφιερωσε χρονο και κοπο για να μαζεψει κατι που πεταξα εγω ή εσεις ή ακομα χειροτερα κατι που ενω το ειδα δεν μπηκα καν στον κοπο να το μαζεψω παρα οπως η πλειοψηφια εριξα το φταιξιμο για τη βρωμια σε καποιον αλλον.Πολυ περισσοτερο αν λαβουμε υποψιν μας τα σημεια που επιλεγουν να διαμορφωσουν οικειοθελως οι atenistas!Μερη που εγω εχω αφαιρεσει απο τα δρομολογια μου ακριβως λογω της βρωμιας,των ακαθαρσιων ,των υπολειματων χρηστων και του φοβου.Βρηκα εναν ακομη λογο να ανυπομονω για την επιστροφη μου στην Αθηνα!
www.atenistas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου