Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Μου ελειψες....

Απιστευτο κ ομως αληθινο(αν και για καποιους αναμενομενο απο μια αδαη στα κομπιουτεριστικα....).Καποια βλακεια εκανα κ μου στερησα την εκφραση ολες αυτες τις μερες!!!Μυστηριο πραγμα,απο τη μια ελεγα δεν με νοιαζει οσα ειπαειπα κ αν δεν μπορω να μπω στο λογαριασμο κριμα απο την αλλη ομως οι σκεψεις μου λειτουργουσαν σαν το κατακαθι του καφε που το πινεις με την τελευταια γουλια του ελληνικου...Μου ελειψες λοιπον ,οφειλω να το ομολογησω!Ισως τελικα και να μην φοβαμαι τοσο πολυ τη δεσμευση(οπως κατα καιρους εχω κατηγορηθει...),ισως να θελω να ανηκω καπου...να ανηκω σε σενα...χωρις να μου το επιβαλλεις ,χωρις να μου το ζητας απλα και μονο επειδη το θελω...να σου λεω οσα σκεφτομαι...να μπορω να ακουω ή μαλλον να διαβαζω τη σκεψη σου πανω στις δικες μου και ο ρολος μου να ειναι της ηρωιδας, της οικοδεσποινας,της μουσας σου και του εκφραστη των κοινων μας σκεψεων.Τι αλλο να ζητησει κανεις?
http://www.youtube.com/watch?v=X1OdO7oeDec&feature=related

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου