Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Ευτυχως(!) που τα σχεδια ειναι για να ανατρεπονται κ να αναβαλλονται...


Αν το σκεφτει κανεις περναμε σχεδον τον περισσοτερο χρονο μας σχεδιαζοντας,κανονιζοντας,οργανωνοντας....δουλειες,ταξιδια,δραστηριοτητες συναντησεις!Ουφ πια σιχτιρ!Και φυσικα βλαστημαμε οταν κατι δεν παει καλα κ πρεπει εκ νεου να αναβληθει ,να ακυρωθει η να μεταβληθει καποια απο τις αψογα οργανωμενες λεπτομερειες!Καθοτι αισιοδοξος ανθρωπος ειμαι μαθημενη κυριως για το κομματι μετα...Θα 'λεγα οτι η λεξη κανονιζω για μενα χρησιμευει κυριως στο πως θα αλλαξω αυτο που οι αλλοι θεωρουν ατυχια σε αφορμη για να κανω τους αλλους να ζησουν κ κυριως να πιστεψουν πως μπορει να γινει η διαφορα που πλησιαζει στο τελειο.Γιατι απλα τα ανεπιτηδευτα και τα της τελευταιας στιγμης ειναι τα καλυτερα!Τωρα το λεω βεβαια το λεω για να ξαναπιστεψω πρωτη εγω!Κανονιζα Χριστουγεννα στο Παρισι και τη Ρωμη με εισητηρια αντιστοιχα του τρενου για Θεσσαλονικη με ιντερειλ,ολα εμοιαζαν ιδανικα μεχρι που εχασα την ταυτοτητα μου στο Λονδινο και πληροφορηθηκα οτι για να βγαλω εκ νεου διαβατηριο χρειαζεται να περιμενω τουλαχιστον ενα μηνα στην πρεσβεια της Μαδριτης...Το ρομαντικο-ειδυλλιακο χριτουγεννιατικο ταξιδι απλα ξεφουσκωσε κ εγινε μια μαζα απο εικονες πεζης καθημερινοτητας και γκριζου τη στιγμη που τα παντα λαμπυριζουν και φωτιζουν πολυχρωμα...μονη χριστουγεννα στο χωριο της Σορια χωρις οικογενεια και φιλους....απο τοτε τα σχεδια Β,Γ,Δ,Ω δινουν και παιρνουν....Ευκαιρια για ταξιδια με λεωφορειο στην Ισπανια?Σπιτι να βλεπω χαζοεκπομπες μιας που θα ειμαι μονη???Ποιος να ξερει?Και ποιος να ξερει τι θα φερει η οποια επιλογη?Τι θα ειναι για καλο και τι για κακο?Ας ελπισω το εμποδιο μου να ηταν μονο για καλο και να μου φερει οσα ποθω και οσα μου αξιζουν για τις καλες μου πραξεις....χαχαχαχαχαχα!Ημουν "καλο"κοριτσι φετος....Σε καθε περιπτωση θα σκεφτω διπλα και τριπλα οσους ανθρωπους μεινουν μονοι τους γιορτινες μερες...χειροτερο απο καταδικη ειναι!Ειναι νωρις βεβαια...ξερω...αλλα σκεφτειτε τους πριν οριστικοποιησετε τα εορταστικα σας σχεδια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου