Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Που νομιζεις οτι παρκαρεις???Ποδηλατο εχεις!!!!

  Με ξεκαρδιστικα γελια ενημερωθηκα χθες απο τις ισπανικες ειδησεις για το εξης:Οσοι ποδηλατες στην πολη της Μαδριτης δεν κλειδωνουν τα ποδηλατα τους στις ειδικες θεσεις αλλα σε κολωνες,πινακιδες κ γενικοτερα σε μερη εκτος θεσης σταθμευσης ποδηλατων θα πληρωνουν προστιμο 50! ευρω!!!!!Το δημαρχειο της Μαδριτης ισχυριζεται οτι 4000(!) θεσεις σταθμευσης ποδηλατων ειναι αρκετες  για να καλυψουν τις αναγκες της πολης ,θεση με την οποια μαλλον διαφωνουν οι μαδριλενιοι ποδηλατες..Το ιδιο φυσικα θα ισχυει κ για οσους αντι να χρησιμοποιουν τους ποδηλατοδρομους ή τις λεωφορειολωριδες οπου δεν υπαρχει ποδηλατοδρομος ,ανεβαινουν στο πεζοδρομιο...Λογικο το λες αυτο ή εστω πιο λογικο δεδομενου οτι το πεζοδρομιο καλο ειναι να χρησιμοποιειται μονο απο πεζους εφοσον υπαρχει η προβλεψη για λωριδα μονο για τα ποδηλατα...Μου θυμησε ομως το αντιστοιχο Αθηναικο σκηνικο το καλοκαιρι....Στην οδο Σταδιου εχω κλειδωσει το ποδηλατο μου σε καγκελο του Δημου Αθηναιων.Οταν επιστρεφω βλεπω γερανο της Τροχαιας να μαζευει τις μηχανες που ειχαν σταθμευσει διπλα απο μενα...και γελωντας πονηρα λεω στον υπαλληλο "Χμ....μηπως θα παρετε και το δικο μου οχημα???χαχαχαχαχαχαχα".Την επομενη φορα θα προσεξω περισσοτερο,ισως το αστειακι μου να μην ηταν και τοσο καλο....και φυσικα το νου του οποιος ερθει για το που θα κλειδωσει τον "κεραυνο" του...

          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου