Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Καθενας εκει οπου του αρμοζει

  Το καλο του να περνας πολλες ωρς μονος σου ειναι οτι μπαινεις σε μια συνεχη διαδικασια να σκεφτεσαι...Που εισαι?Γιατι εισαι εκει οπου εισαι?Τι θα κανεις?Που ειναι οι αλλοι?Γιατι δεν εισαι μαζι τους?Γιατι δεν ειναι καποιος απο αυτους που θα ηθελες μαζι σου?Μεσα ομως απο το πρισμα της απεραντης ελευθεριας...Δεν ειμαι γιατι απλα συνειδητα η ασυνειδητα δεν θελω.Ακουγεται αρκετα μοιρολατρικο αλλα το πιστευω!Καποιος λογος θα υπαρχει που καθενας μας βρισκεται εκει που ειναι οπως ειναι...Το πιο ευκολο θα ηταν να επιρριψεις την ευθυνη σε αυτους που δεν σου δειχνουν ποσο πολυ θα ηθελαν να ειναι κοντα σου..Αλλα γι'αυτο μαλλον φταιει ο 1ος ηλιθιος σεναριογραφος που εισηγαγε στο εργο του τη σκηνη που καποιος ερωτευμενος χωρις δευτερη σκεψη τη στιγμη βρισκεται να κλεινει το ακουστικο του τηλεφωνου και στην επομενη σκηνη ειναι ηδη στο αεροδρομιο μπροστα στον πινακα αναχωρησεων!Με κατι τετοιες μαλακιες χαλαει η πιατσα!!!!!Τα ενδιαμεσα σταδια απλα παρακαμπτωνται...το αδειο πορτοφολι,η χρεωμενη πιστωτικη,η διαθεσιμοτητα των πτησεων,ο καιρος...Ολα ξεπερνιωνται για χαρη του ερωτα...Χαιρομαι που ανηκω στους εκτος πιατσας...Οχι γιατι δεν πιστευω οτι καποιος αν θελει μπορει πραγματι να ξεπερασει ολους αυτους τους σκοπελους αλλα γιατι βλεπω τα πραγματα λιγο πιο ορθολογιστικα.Δεν μπορω,δεν μπορεις,οκ...Θα ηταν ηλιθιο να περιμενω αυτο σαν αποδειξη του αν μ'αγαπας η οχι...Εννοειται οτι μου λειπεις κι εσυ,και οι φιλοι μου και η οικογενεια μου!Και ακομη και αν πρακτικα θα μπορουσα να ειμαι στο Παρισι με τους φιλους μου για Χριστουγεννα ή στην Αθηνα με τους αγαπημενους μου, τους συμποδηλατες μου και τους djs που με τρελαινουν(σσ.John Kennedy,Blend Mishkin,Serocee) ουσιαστικα θελω να ειμαι εδω!Δεν το κανω ουτε για να με οικτιρουν χρονιαρες μερες,ουτε για να πειστω οτι ειμαι αντικοινωνικη..δεν ειμαι και το ξερω...Ανυπομονω να γυρισω,ονειρευομαι ηδη τις στιγμες που θα πρωταντικρυσω ολους τους δικους μου ανθρωπους!Μαλλον ομως κατι καλο θα βγει απο αυτο...εκτος απο τον φρονιμητη μου αυριο...

YΣ:Παρακαλω τον πρωτο που θα καταλαβει τη σκεψη μου,να προσπαθησει να την εξηγησει στη μαμα μου,που απο το πολυ κλαμα για την "κακοτυχια"μου ειναι στα προθυρα να εξασκησει τη σαντερια που δεν ξερει για να "ξορκισει το κακο"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου